Få et sneak peek bag kampagnekulisserne og udforsk alle de spændende detaljer.
Eksklusivt skabt til Christophers fans på verdensplan samt til de ægte danske designelskere lanceres nu ‘Christopher x Nordgreen’, der redefinerer Nordgreens signaturserie af unisex-uret Philosopher og støtter World Child Cancers mission om at sikre verdens børn lige adgang til kræftbehandling.
Visuelt tager kampagnen afsæt i en kombination af den velkendte nordiske æstetik med naturlige, organiske toner blandet med de dynamiske aspekter af Christophers liv, der er splittet mellem sceneoptrædener med tusindvis af publikummer og fredelige øjeblikke i studiet, hvor han finder inspiration til nye sange og projekter. Denne form for alsidighed er karakteristisk for den skandinaviske levestil, hvor folk hver dag jonglerer med en række forskellige opgaver, men samtidig formår at skabe plads til hyggestunder i de små hverdagsøjeblikke. Det er det budskab, vores Nordgreen-ure forsøger at afspejle.
Da naturen er den ultimative inspirationskilde for Nordgreens chefdesigner Jakob Wagner og tillige en integreret del af den skandinaviske livsstil, finder de fleste af kampagnens fotoshoots sted i maleriske Heatherhill i Nordsjælland, hvor tiden lader til at følge sit eget tempo. ‘Nordgreen x Christopher’-serien er en ultimativ påmindelse om, at tiden er alt, vi har, og at vi skal bruge den fornuftigt – eller som Christopher formulerer det: “Tiden er alt det, jeg ønsker, at den skal være”.
Model: Samia Danris (LeManagement)
Fotograf: Petra Kleis
Video: Fred Salmon
Make-up/hår: Kathrine Lauge
Styling: Simone Dillon
Warner Music: Emil Valnert, Emma Kristensen