Translation missing: da.general.general.skip_content

Gratis ekstra urrem til hvert ur eller sæt: Kode FREESTRAP ved kassen

Historien bag Kickstarter

Da vi startede Nordgreen sidste år, var det gennem Kickstarter. Som iværksættere omfavner vi glædeligt platforme, der skubber lidt til status quo og tillader folk at gøre deres egne ambitioner til virkelighed. Læs om hvordan det hele fungerer, og hvordan vi gjorde sidste gang, så du er helt klar til at tage imod vores nye kampagne.

Styrker kunden gennem crowdfunding

Crowdfunding er et koncept, der startede i 2003, hvorefter Kickstarter løftede det til helt nye højder, da de startede i 2009. Det opfordrer et publikum til - og gør det muligt - at støtte projekter, som de tror på. Samtidig lader det producenter producere deres produkt eller service og få det ud til offentligheden. Et sandt eksempel på iværksætteri ånden.

Indtil nu:

  • 16 millioner mennesker har støttet et projekt
  • 4.2 milliarder dollars er blevet doneret til at finansiere projekter
  • Dette er spredt ud over 160,000 projekter, der er blevet finansieret succesfuldt gennem Kickstarter

Hver crowdfunding platform har sine egne fordele. Kickstarter er til de kreative produkter og services - verdens største finansieringsplatform til at få noget du har kreeret ud til resten af verden.

Hvordan?

For at støtte et projekt på Kickstarter, er der blot to simple trin, du skal følge

  • Tryk på den grønne “Back this project” knap
  • Vælg det beløb du vil støtte med ud fra den belønning, du ønsker at modtage

Nordgreens udmærkelser på Kickstarter

1,417 personer støttede med DKK 1,495,496 for at hjælpe os med at få vision lavet til virkelighed sidste år.

Vi startede med et mål. Det opnåede vi efter kun 2 timer efter vores kampagne gik liv - vi kunne ikke have været gladere over det!

In style

Vi er stolte af at have været en del af nogle meget store øjeblikke i Kickstarters historie gennem:

  • at have været den største crowdfunding-kampagne inden for mode i dansk historie
  • at være en del af top 10 Kickstarter kampagner i mode i Europa

Men vi hviler ikke på laurbærerne. Vi vil fortsætte med at lytte og kreere ure, der vil hjælpe dig med at personliggøre og udtrykke din skandinaviske stil.

Denne gang

Med vores nye Kickstarter kampagne afslører vi vores tag på Chronograf-uret - en hyldest til den danske tradition af “Science for Humanity”. Danskerne har ydet banebrydende indsats, når det gælder at bruge videnskabelige tiltag til at forbedre menneskeheden og har gjort det i mange generationer. Uret, der er inspireret af denne tradition, er Nordgreens fortolkning af et ur, der ellers ofte er meget kompleks. Det vil lade dig være aktiv samtidig med, at du stadig kan sørge for, at tiden aldrig løber fra dig. Den røde spids på viseren er en hyldest til de danske vindmøller, der også bærer en rød spids - for danskerne spiller en ledende rolle inden for vedvarende energi. Designet af dette ur, toppen af ​​Nordgreens designfilosofiske økosystem, har også en indflydelse på de to andre nye valg. Der vil være en ny Native model, der har fået et lille ansigtsløft - med usynlige timemarkeringer, der fejrer balancen i den københavnske livsstil. Derudover har vi lyttet til ønskerne og skabt en mindre, mere feminin Native model i 32 mm.

The new Nordgreen model The new Nordgreen model

 

Tak!

Vi tager ikke intet for givet. Vi nærmer os den nye kampagne fuld af taknemmelighed, og det er inspireret af alle jer. Vores kampagne er lanceret baseret på din behov - vores kunder. Her har vi mødt et stort ønske om det ultimative niveau af personliggørelse og selvudfoldelse. Vi er her for at imødekomme dine ønsker.

30 april, 2019 Af Vasilij Brandt
Tags: Kickstarter

Din kurv er på nuværende tidspunkt tom

Forsæt med at shoppe